fbpx
עגלת הקניות

משלוחים לכל הארץ

כתובת: בצלאל 10 רמת גן | גאולה 10 חיפה

ההבדלים בין סכין מטבח לסכין שף

ההבדלים בין סכין מטבח לסכין שף

כאשר אנו עובדים במטבח שלנו, אנו רוצים שהכול יתקתק כמו שצריך. שהתנור יעבוד וכל הכלים להכנת מאכלים טעימים יהיו מוכנים לרשותנו. סכין מטבח היא הכלי החשוב ביותר. ישנם אנשים שמשמקיעים רבות ברכישת סכין שף מקצועית שמאפשרת להם לעבוד איתה לאורך כל הדרך ובעצם לחתוך כל דבר. אז אם גם אתם רוצים לשדרג את העניינים במטבח, סכין איכותית וחדשה היא כל מה שאתם צריכים.

סכין מטבח, סכין שף – מה בעצם ההבדל?

אנחנו מדברים על סכין מטבח כמו גם על סכין שף, אבל מה בעצם ההבדלים ביניהן? ובכן, סכין השף נחשבת למקצועית יותר ומיועדת עבור השפים עצמם ועבור כל מי שמעוניין להתמקצע בתחום הבישול. סכין השף מיועדת לחיתוך מאכלים שונים, והיא חברתו הטובה ביותר של השף המתחיל. ישנן סכינים לשפים אשר רק עושים את דרכם בתחום הבישול. הן ידידותיות וניתן לחתוך באמצעותן דברים רבים. סכין המטבח, לעומת זאת, מיועדת יותר לשימוש הביתי. היא איכותית גם כן, ויש לה שימושים שונים, אך היא מיועדת בעיקר למשתמשים רגילים שרק רוצים להכין ארוחת ערב ללא תקלות.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים סכין שף?

אם אתם רוכשים את סכין השף הטובה ביותר, כדאי לבדוק כמה דברים:

  • מאיזו חברה אתם קונים את הסכין – כאשר מדובר ברכישת סכין, אין מקום לפשרות. יש צורך לבדוק את החברה המספקת לכם את הסכין וכן לוודא שהיא מספקת את האחריות על הסכין.
  • לאיזו מטרה אתם זקוקים לסכין – תאמינו או לא, אבל רבות תלוי במבנה הסכין – ידית ולהב. יש סכינים המתאימות יותר לעבודה עם בשר או דגים. סכינים אחרות מתאימות לחיתוך מזונות רכים כמו לחם, ויש סכינים שיעשו את העבודה הכי טוב בעת חיתוך ירקות.
  • מה המחיר שאתם מוכנים לשלם בעבור הסכין – אם אתם קונים סכין איכותית, עליכם להיות מוכנים להשקיע בה מבחינה כלכלית. עם זאת, אין זה אומר שאתם צריכים לשלם מחיר מופרך. חשוב ללכת על דרך האמצע ולבחור סכין מתאימה.

מכל מקום, אם אתם מחפשים סכין מטבח ושף, אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולבחור את הסכין הבאה שלכם.

משלוחים לכל רחבי הארץ

14 ימי החזרת מוצר

אחריות מלאה למוצרים שלנו

רכישה מאובטחת ובראש שקט