fbpx
עגלת הקניות

משלוחים לכל הארץ

כתובת: בצלאל 10 רמת גן | גאולה 10 חיפה

אם רוצים לבחור סכין מטבח ושף טובה ומתאימה למטבח, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

סכין מטבח ושף

הסכין היא החברה הכי טובה שלנו כשמדובר בהכנת מנות טעימות מושקעות. אז כן, יש לנו קערה, כף, מצקת, פופייה ומה לא, אבל דווקא הסכין היא זאת שמשפיעה על המזון שלנו. כי אין מנה שבהכנתה הסכין לא משתתפת. זו יכולה להיות מנת סושי, תפוחי אדמה ובשר, פשטידה טעימה עם גבינות, עוגת פירות ריחנית או אפילו סלט פשוט. כי בסופו של דבר את כל חומרי הגלם צריך לחתוך.

מדוע כדאי לרכוש סכין מטבח ושף איכותית ואיך בוחרים אותה

מכיוון שהסכין לוקחת חלק חשוב כל כך בהכנת כל מזון באשר הוא, יש צורך לבחור בסכין מתאימה ואיכותית כדי שתלווה את הכנת כל המזונות במטבח. בחירת סכין מטבח ושף צריכה להיעשות בכובד ראש. אינכם רוצים לקנות סכין זולה אשר תצא מכלל שימוש כעבור תקופה קצרה בלבד, אלא סכין שתשמש אתכם לאורך זמן. כמו כן, כאשר עובדים במטבח נתקלים במזונות מסוגים שונים, חלקם קשים ואחרים רכים. חשוב שהסכין תוכל לחתוך את כל סוגי המזונות. 

אם רוצים לבחור סכין מטבח ושף טובה ומתאימה למטבח, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

  • לאיזו מטרה אתם צריכים את הסכין – האם אתם זקוקים לסכין לשימוש ביתי ופרטי או שיש לכם עסק של מסעדות? או שאולי אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בעולם הבישול וזקוקים לבת לוויה נאמנה?
  • מהו המחיר שאתם מוכנים לשלם – בחירת סכין מטבח ושף איכותית דורשת השקעה לא מעטה. אם כן, כדאי להגדיר מראש את הסכום שאתם יכולים או רוצים לשלם עבור הסכין. 
  • ממי אתם רוכשים את הסכין – חשוב לבחור בחברה אמינה ומתאימה שתספק לכם את הסכינים הטובות ביותר באחריות מלאה.

איך לשמור על הסכין

בחרתם את הסכין שתמיד חלמתם עליה? נהדר. כעת חשוב להבין כיצד מתחזקים את הסכין. ראשית, חשוב לדאוג לניקיון הסכין לאחר כל שימוש. זה אומר שאינכם זורקים את הסכין בכיור לאחר השימוש, אלא מנקים אותה היטב באמצעות סבון כלים ומים ומנגבים במטלית. בסיום הניקיון, לא מניחים את הסכין במגירות עם שאר הסכו”ם, שכן להב הסכין עלול להישרט. במקום זאת, מניחים את הסכין על גבי מתקן סכינים מיוחד או בתוך נרתיק. כמו כן, חשוב להימנע מלחתוך בעזרת הסכין מזונות קשים מדיי או קפואים על מנת שלא לשבור את הלהב. מעבר לכך, מומלץ להשחית את הסכין מדי פעם כדי לשמור על חסותה, באמצעות אבני השחזה מתאימות. אם תשמרו על הסכין, היא תשמש אתכם לאורך זמן רב. 

 

משלוחים לכל רחבי הארץ

14 ימי החזרת מוצר

אחריות מלאה למוצרים שלנו

רכישה מאובטחת ובראש שקט