fbpx
עגלת הקניות

משלוחים לכל הארץ

כתובת: בצלאל 10 רמת גן | גאולה 10 חיפה

יתרונות סכין מטבח איכותית על פני סכין פשוטה

יתרונות סכין מטבח איכותית על פני סכין פשוטה

כל אחד מאתנו יודע להשתמש בסכין מטבח, או לכל הפחות חושב שהוא יודע. וזה לא מפתיע, כי נרצה או לא, סכין מטבח מובילה אצלנו בכל ארוחה. ועדיין, ישנם דברים שאיננו יודעים על הסכין. סכין המטבח שלנו צריכה להיות איכותית, סכין שף אמיתית. כי רק ככה נוכל להכין את הארוחות הטעימות והמושקעות באמת.

סכין שף לעומת סכין פשוטה – מה ההבדל?

יש שיגידו שסכין היא סכין ואין כל צורך להשקיע בה מעבר לכמה שקלים. הרי היא עושה את העבודה שלה, נכון? אז זהו, שלא. סכין שף היא סכין מטבח איכותית שהיא הרבה מעבר לסכין פשוטה:

  • אינה נהרסת בקלות – סכין השף המקצועית היא סכין עמידה שאינה נהרסת. בניגוד לסכין הזולה שאתם קונים בעשרה או בעשרים שקלים בסופר ואשר יוצאת מכלל שימוש כעבור זמן קצר, סכין שף אמיתית וטובה יכולה לשמש אתכם לאורך שנים. בתנאי שתשמרו עליה היטב, כמובן.
  • מתאימה לכל מאכל – הרעיון הוא להתאים את הסכין לאופן החיתוך של מאכל זה או אחר. לדוגמה, סכינים שיש להן להבים משוננים מתאימות לחיתוך מאכלים רכים כמו לחמים. ויש סכינים שנועדו לחיתוך בשר או פילוט דגים. השאלה היא לאיזו סכין אתם מכוונים. כמובן, אם אתם שפים מתחילים, תוכלו לבחור בסכין רב שימושית.
  • משדרגת את טעם המזון – סכין טובה ואיכותית משפיע על טעמו של המזון לטובה. אם אינכם מאמינים, תוכלו לעשות ניסוי קטן. אפשר לחתוך סלט ירקות עם סכין רגילה ולאחר מכן לחתוך את אותו הסלט עם סכין שף יוקרתית ולראות את ההבדל, או יותר נכון – לטעום אותו.
  • תחושה של יוקרה ושליטה – כאשר אתם משתמשים בסכין מטבח אמיתית, אתם מרגישים אחרת. לפתע, יש לכם יותר שליטה על מה שאתם עושים, וגם מתעייפים פחות. אחרי הכול, סכיני השף מתאימות לעבודה ממושכת במטבח.

ראינו, אם כן, את היתרונות הרבים של סכין מטבח ושף. סכין כזו משדרגת את האווירה ומעניקה לכם תחושה טובה. אז בפעם הבאה שאתם רוצים להכין ארוחה יוקרתית ומגלים שאין לכם סכין איכותית, חשוב לרוץ ולקנות במהירות את סכין השף המתאימה ביותר.

 

 

משלוחים לכל רחבי הארץ

14 ימי החזרת מוצר

אחריות מלאה למוצרים שלנו

רכישה מאובטחת ובראש שקט